Ve Věcičkách máme změny rádi. Až do našich hodnot se dostalo přesvědčení, že každá změna je k lepšímu. Naplňovat takovou hodnotu je náročné, to zase ne že ne - stále se vylepšovat, měnit to, co je na změnu zralé, a přitom vycházet z osvědčeného, tak aby byly změny skutečně k lepšímu, dá někdy zabrat.
Co se do našeho hledáčku oblastí k vylepšení dostalo tentokrát? Sama vizuální identita Věciček. Uf. Když jsme si toto téma koncem loňského roku přidali do priorit na ten letošní, mírná nejistota byla znát. Vždyť logo máme, tak co jako s ním? No... ano. Své logo mají oblečky Little Things, ale Věcičky jako firma a e-shop byly dosud bez něj. A také jsme s postupným rozrůstáním Věciček, širším záběrem na sociálních sítích a vyšším počtem spolupracovníků pocítili potřebu takové věci jako je brand manuál.
A tak začala práce, u které dokonce i u nás došlo na emoce. Chystané logo Věciček musí v každém případě ladit s logem oblečků Little Things, a když už jsme u toho, tak Little Things si zaslouží malý refresh. Barvy mají vyjadřovat hravost, lehkost a radost, kterou vkládáme do všeho, co děláme. Nejen naši zákazníci ocení, když bude logo elegantní, jednoduché a zapamatovatelné. Celé to je potřeba uchopit tak, aby byla nová vizuální identita a její jednotlivé prvky snadno použitelné ve všech komunikačních kanálech, samolepkami počínaje a velkými bannery konče.
Vypadalo to trochu neřešitelně, ale po půl roce se blížíme k závěru!
Takže je ten pravý čas podělit se i s vámi o malou ukázku kabátku, který si Věcičky zanedlouho obléknou❤️
Za neskutečné množství kreativní náročné práce a svaté trpělivosti děkujeme Petru Venclovi. Kdyby měl svůj web s portfoliem, odkážeme na něj, ale jako u správné kovářovy kobyly na to u něj zatím nedošlo. Pro to máme pochopení.
Těšíte se spolu s námi? Nebo si raději budete ještě chvíli zvykat?