Přihlášení
Přes Facebook

Nejjednodušší způsob přihlášení. A nemusíte si pamatovat ani heslo.

Přes email
E-mail
Heslo

Ještě nemáte Registraci? Přicházíte o spoustu výhod.

Registrovat se
0
Kategorie produktu
Máte dotaz? 773 939 727 (Po-Pá 8-16 hod.)
CZK
Zvolte měnu
CZK
EUR
Nakupte za 2 000 Kč a budete mít dopravu zdarma
Počet:
0 ks
Cena:
0 Kč
V nákupním košíku Nic nemáte.

Mrkněte na aktuální kolekci nebo se nechte inspirovat nejnovějšími outfity.

6 tipů, jak zvýšit imunitu u dětí

16. Ledna 2023
5 minut čtení

Sezóna chřipek je v plném proudu a na dětech, které chodí do školek a škol, se projevuje nejvíce. V kolektivech se viry a bakterie hezky zkombinují a děti si je předávají jako na běžícím pásu. Rad a tipů je nepřeberné množství, počínaje "je potřeba imunizovat a přežít" až po spousty komerčních doplňků stravy, které mají imunitu zvýšit. Jak se v tom vyznat? My jsme prozkoumali možnosti zlaté střední cesty a přinášíme šest tipů, jak imunitu u dětí dlouhodobě podporovat.

1. Otužování 

Otužování je skvělá forma, jak zvýšit imunitu, protože jím nabudíte imunitní systém k lepšímu výkonu. A není třeba žádných drastických opatření. Stačí děti přiměřeně oblékat a zbytečně je nepřehřívat - s vhodným vrstvením oblečení vám samozřejmě rádi pomůžeme. Skvělým tipem pro každý den je také vlažná sprcha a nezapomínejme ani na každodenní pobyt venku i v méně příznivém počasí.

2. Správná strava 

Vyvážená a pestrá strava je pro dobře fungující imunitu základ. Všichni to víme, ale dodržování takového jídelníčku dá někdy zabrat. Zkuste k dílu přizvat i děti a vymyslet svačinky plné ovoce a zeleniny. V hlavních jídlech nezapomínejte na zdroje bílkovin, sacharidů i tuků - samozřejmě podle vašich preferencí. 

3. Dostatek spánku

Je dokázáno, že nedostatek spánku snižuje imunitu a vede k většímu počtu onemocnění. Přikládáme přehled s orientačním počtem hodin, jak dlouho by dítě mělo spát. A vyjadřujeme pochopení všem maminkám, jejichž děti podle tabulek nespí :)

  • Novorozenec od 0 do 3 měsíců: 14-17 hodin
  • Děti od 4 do 11 měsíců: 12 až 15 hodin
  • Děti od 1 do 2 let: 11 až 14 hodin
  • Předškoláci od 3 do 5 let: 10 až 13 hodin
  • Školní děti od 6 do 13: 9 až 11 hodin
  • Teenageři ve věku 14-17: 8 až 10 hodin

Kvalitě spánku pomůže dobře větraná místnost, pohodlné pyžamko, absence modrého světla před spaním a lehká večeře v dostatečném časovém odstupu od ulehnutí.

4. Pohyb

Dostatek pohybu zvyšuje fyzickou a psychickou odolnost. Pokud s dětmi pravidelně sportujete, zlepšíte své zdraví a utužíte rodinné vztahy. Pro imunitu je nejlepší dostatek pohybu při venkovních aktivitách. Opět nemusí jít o žádné velké výkony - procházka na dětské hřiště se počítá!

5. Vitamín D a C 

Vitamín D se podílí na produkci bílých krvinek, které jsou důležité pro boj s infekcemi. Získáte ho z ryb a pobytu na sluníčku. 

Vitamín C má antioxidační účinky a snižuje hladinu cholesterolu. Jeho nejlepším zdrojem je čerstvé ovoce a zelenina. 

6. Dobrá nálada 

Psychická pohoda a dobrá nálada je dalším důležitým faktorem pro skvělou imunitu. Doporučujeme nekonečný počet láskyplných objetí každý den. 

Proč mají maminky tak rády věcičky little things?

Zboží vždy vyrábíme z kvalitních, odolných a příjemných materiálů.
100% zboží máme skladem.
Navrženo a vyrobeno v České republice.
Funkční softshellové a outdoorové oblečení pro děti.

buďte první, kdo ví o nových kolekcích, akcích a slevách

Zadejte svůj e-mail
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.