Mrkněte na aktuální kolekci nebo se nechte inspirovat nejnovějšími outfity.
Milí zákazníci, u objednávek z víkendové akce může dojít ke zpoždění v expedici o 2 - 3 dny oproti termínu uvedenému v potvrzení objednávky. Děkujeme za pochopení!
I když všichni děláme vše proto, aby věcičky dorazily v pořádku a sloužily dlouho a dobře, nějaké nepříjemné situace se mohou vyskytnout. Co s nimi?
Poškozená zásilka od pošty
Takovou zásilku prosím reklamujte hned při převzetí, případně ji převzít odmítněte. Na dodatečně zjištěné poškození bohužel pošta nebere zřetel.
Doručeno špatné zboží
Aj, to nás moc mrzí. Prosím kontaktujte nás na e-mailu zeptejtese@vecicky.cz s informací, které zboží došlo chybně (můžete nám i vynadat) a my Vám obratem pošleme informace, kam a jak jej vrátit, kdy odešleme správné, a jak Vám nahradíme poštovné.
Doručeno zboží s vadou
Zjistíte-li ihned po převzetí na zboží vadu (materiálu či ušití), prosím využijte tento formulář, kde můžete vyplnit, co konkrétně vás na věcičkách trápí, přiložit fotografie a zvolit variantu řešení, která by vás nejvíce potěšila. Zároveň se zde dozvíte všechny informace o dalším postupu.
Vada zjištěná při užívání zboží
Pokud zjistíte při užívání věciček vadu, máte určitě právo na reklamaci. I v tomto případě prosím využijte tento formulář, kde můžete vyplnit, co konkrétně vás na věcičkách trápí, přiložit fotografie a zvolit variantu řešení, která by vás nejvíce potěšila. Prosíme respektujte, že reklamovat lze pouze na vady materiálu či výroby (nikoli běžné opotřebení, mechanické poškození, působení slunečního záření, chemických látek, používání k jinému účelu, nesprávnou či zanedbanou údržbu, apod.). Doporučujeme také dodržovat pokyny k údržbě. Předejdeme tak nepříjemným nedorozuměním. Děkujeme!
Reklamační řízení
Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy nám vadu oznámíte. Pro vyřízení reklamace je však nezbytná vaše součinnost a zboží je nutné doručit na některou z našich provozoven - ať již osobně nebo za využití přepravních služeb (zasílejte prosím na adresu Věcičky pro malé lidičky, s.r.o., Palackého 1931/202, 53002 Pardubice). Reklamace vyřizujeme zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní. O průběhu a vyřízení reklamace Vás dle situace informujeme.
Věcičky dostaly zabrat a potřebují opravu
I na takové případy jsme připraveni! Neváhejte opět využít tento formulář, kde se vy i my dozvíme vše potřebné, abychom zajistili opravu věciček k vaší spokojenosti.
Trocha formalit na závěr - práva z vadného plnění a reklamační řád.