Nejjednodušší způsob přihlášení. A nemusíte si pamatovat ani heslo.
Přihlásit se přes facebookChyba při pokusu přihlášení na Facebook
Ještě nemáte Registraci? Přicházíte o spoustu výhod.
Registrovat seMrkněte na aktuální kolekci nebo se nechte inspirovat nejnovějšími outfity.
I když všichni děláme vše proto, aby věcičky dorazily v pořádku a sloužily dlouho a dobře, nějaké nepříjemné situace se mohou vyskytnout. Co s nimi?
Poškozená zásilka od pošty
Takovou zásilku prosím reklamujte hned při převzetí, případně ji převzít odmítněte. Na dodatečně zjištěné poškození bohužel pošta nebere zřetel.
Doručeno špatné zboží
Aj, to nás moc mrzí. Prosím kontaktujte nás na e-mailu zeptejtese@vecicky.cz s informací, které zboží došlo chybně (můžete nám i vynadat) a my Vám obratem pošleme informace, kam jej vrátit, kdy odešleme správné, a jak Vám nahradíme poštovné.
Doručeno zboží s vadou
Zjistíte-li ihned po převzetí na zboží vadu (materiálu či ušití), prosím napište nám na e-mail info@vecicky.cz a přiložte i fotografie vadného zboží. Již podle fotek zpravidla zjistíme, zda-li jde o vadu opravitelnou či nikoli a podle toho Vám nabídneme řešení - výměnu za bezvadné, slevu z kupní ceny či jiné podle situace.
Vada zjištěná při užívání zboží
Pokud během záruční doby, která činí 24 měsíců od data nákupu, zjistíte při užívání věciček vadu, máte určitě právo na reklamaci. I v tomto případě nám prosím napište na e-mail info@vecicky.cz a přiložte fotografie zjištěné vady, podle kterých Vám ve většině případů budeme umět poradit, jak postupovat dále. Prosíme respektujte, že záruka se vztahuje pouze na vady materiálu či výroby. Doporučujeme také dodržovat pokyny k údržbě. Předejdeme tak nepříjemným nedorozuměním. Děkujeme!
Reklamační řízení
Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy nám vadu oznámíte. Pro vyřízení reklamace je však nezbytná vaše součinnost a zboží je nutné doručit na některou z našich provozoven - ať již osobně nebo za využití přepravních služeb (zasílejte prosím na adresu Věcičky pro malé lidičky, s.r.o., Palackého 1931/202, 53002 Pardubice). Reklamace vyřizujeme zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní. O průběhu a vyřízení reklamace Vás dle situace informujeme.
Případy, na které se nevztahuje záruka
Trocha formalit na závěr - práva z vadného plnění a reklamační řád.