Přihlášení
Přes Facebook

Nejjednodušší způsob přihlášení. A nemusíte si pamatovat ani heslo.

Přes email
E-mail
Heslo

Ještě nemáte Registraci? Přicházíte o spoustu výhod.

Registrovat se.
0
Kategorie produktu
Máte dotaz? 773 939 727 (Po-Pá 8-16 hod.)
CZK
Zvolte měnu
CZK
EUR
Nakupte za 1 500 Kč a budete mít dopravu zdarma
Počet:
0 ks
Cena:
0 Kč
V nákupním košíku Nic nemáte.

Mrkněte na aktuální kolekci nebo se nechte inspirovat nejnovějšími outfity.

Reklamace a servis

I když všichni děláme vše proto, aby věcičky dorazily v pořádku a sloužily dlouho a dobře, nějaké nepříjemné situace se mohou vyskytnout. Co s nimi?

 

Poškozená zásilka od pošty

Takovou zásilku prosím reklamujte hned při převzetí, případně ji převzít odmítněte. Na dodatečně zjištěné poškození bohužel pošta nebere zřetel.

 

Doručeno špatné zboží

Aj, to nás moc mrzí. Prosím kontaktujte nás na e-mailu objednavky@vecicky.cz s informací, které zboží došlo chybně (můžete nám i vynadat) a my Vám obratem pošleme informace, kam jej vrátit, kdy odešleme správné, a jak Vám nahradíme poštovné.

 

Doručeno zboží s vadou

Zjistíte-li ihned po převzetí na zboží vadu (materiálu či ušití), prosím napište nám na e-mail info@vecicky.cz a přiložte i fotografie vadného zboží. Již podle fotek zpravidla zjistíme, zda-li jde o vadu opravitelnou či nikoli a podle toho Vám nabídneme řešení - výměnu za bezvadné, slevu z kupní ceny či jiné podle situace.

 

Vada zjištěná při užívání zboží

Pokud během záruční doby, která činí 24 měsíců od data nákupu, zjistíte při užívání věciček vadu, máte určitě právo na reklamaci. I v tomto případě nám prosím napište na e-mail info@vecicky.cz a přiložte fotografie zjištěné vady, podle kterých Vám ve většině případů budeme umět poradit, jak postupovat dále. Prosíme respektujte, že záruka se vztahuje pouze na vady materiálu či výroby. Doporučujeme také dodržovat pokyny k údržbě. Předejdeme tak nepříjemným nedorozuměním. Děkujeme!

 

Reklamační řízení

Reklamační řízení začíná běžet okamžikem, kdy reklamované zboží převezmeme, ať již od přepravce nebo na prodejně. Reklamace vyřizujeme zpravidla během několika dní, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní. O průběhu a vyřízení reklamace Vás dle situace informujeme.

 

Případy, na které se nevztahuje záruka

  • běžné opotřebení výrobků
  • mechanické poškození výrobků (roztržení, vytržení, působení tepla či jiné vnější síly)
  • změny barev výrobku v důsledku působení slunečního záření, ozónu, či látek s bělícími účinky
  • poškození výrobků při živelné události
  • poškození výrobku nesprávným nebo nešetrným užíváním, zanedbanou nebo nesprávnou údržbou
  • poškození při užívání výrobku k jinému účelu, než ke kterému byl vyroben

Proč mají maminky tak rády věcičky little things?

Zboží vždy vyrábíme z kvalitních, odolných a příjemných materiálů.
100% zboží máme skladem.
Navrženo a vyrobeno v České republice.
Funkční softshellové a outdoorové oblečení pro děti.

buďte první, kdo ví o nových kolekcích, akcích a slevách

Zadejte svůj e-mail
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.