Mrkněte na aktuální kolekci nebo se nechte inspirovat nejnovějšími outfity.
Nejen při nákupu na dálku se může stát, že zboží nesedí nebo neodpovídá Vašim představám. To my nechceme, naše věcičky mají dělat radost. Pokud Vám tedy zakoupené zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžeme to vyřešit následujícími způsoby:
Na tomto odkazu vyplníte do 14 dnů od převzetí nevyhovujícího zboží formulář, kde se dozvíme vše, co potřebujeme vědět. Můžete nás samozřejmě informovat i volnou formou e-mailem nebo telefonicky, případně vůbec, ale doporučujeme ten formulář;)
U požadavku na výměnu za zboží v jiné velikosti/barvě nebo za jiné zboží zadáváte novou objednávku přes e-shop. Do poznámky této objednávky nám prosím napište, že jde o výměnu a/nebo vyberte jako způsob dopravy "výměna". Automatickými e-maily Vás budeme informovat o přijetí této nové objednávky a o přijetí zboží. Bude-li potřeba něco vyjasnit, ozveme se.
Zboží odešlete na naši adresu, případně můžete zanechat i na některé z našich prodejen. Aby byly dodrženy zákonné lhůty, je potřeba zboží odeslat na naši adresu do 14 dnů od okamžiku vyplnění formuláře.
Jakmile k nám věcičky dorazí, zpracujeme výměnu/vrácení. Zpravidla to bývá do 2 dnů od obdržení zásilky, pokud by se něco zdrželo, budeme Vás informovat.
Věcičky k výměně nebo vrácení doručte prosím na adresu Věcičky pro malé lidičky, s.r.o., Palackého třída 1931, 53002 Pardubice - je možné využít poštu, přijít osobně v době od 8.30 do 16.00 nebo zaslat na pobočku Zásilkovny na téže adrese.
Zboží k výměně/vrácení můžete také zanechat na některé z našich prodejen. Počítejte však prosím s tím, že může trvat až 5 pracovních dní než se dostane k nám na centrálu, kde výměnu/vrácení zpracujeme. Na prodejnu je spolu se zbožím potřeba donést vytištěnou fakturu/objednávku, kde bude vyznačené zboží, které na prodejně necháváte. Pokud přinesete doklad ve dvou kopiích, prodejna Vám na Vaši kopii potvrdí převzetí věciček.
Výměnu za stejné zboží nebo za zboží ve stejné hodnotě provádíme bezplatně.
Výměna za jiné zboží ve vyšší hodnotě je také bezplatná, pokud doplatek uhradíte převodem na účet nebo kartou online. Pokud byste chtěli doplatek hradit dobírkou přepravci, účtujeme poštovné podle zvoleného přepravce.
Při výměně za zboží v nižší hodnotě doúčtujeme poštovné a případný přeplatek vrátíme na Váš účet.
Nevyhovující zboží zakoupené přes e-shop můžete vyměnit také přímo na prodejně, má to však jedno omezení - vyměnit můžete pouze za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě, na prodejně Vám nemohou vrátit platbu ani její část.
Na všech našich prodejnách umožňujeme v rámci standardního servisu zákazníkům výměnu nenošeného zboží s originálními visačkami do 7 dnů od nákupu. Vyměnit lze za zboží ve stejné nebo vyšší hodnotě. Zboží zakoupené na prodejně nelze bez udání důvodu vrátit a požadovat vrácení peněz, je však možná výměna za dárkové poukazy nabízené na prodejnách.
Pokud z nějakého důvodu potřebujete výměnu zboží zakoupeného na prodejně provést na dálku, je možné zboží zaslat poštou na naši adresu Věcičky pro malé lidičky, s.r.o., Palackého třída, 53002 Pardubice. Věcičky vyměníme po úhradě poštovného podle velikosti zásilky.
Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů znamená, že do 14 dnů od převzetí zboží je třeba doručit nám informaci o odstoupení od smlouvy - tedy vyplnit formulář na uvedeném odkazu, případně zaslat odstoupení od smlouvy volnou formou písemně nebo elektronicky nebo zároveň se zbožím, jehož se odstoupení od smlouvy týká. Zboží samotné nám pak musí být doručeno do 14 dnů ode dne doručení odstoupení do smlouvy.
Vrácení platby proběhne do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy, ne však dříve než po doručení zboží.
Způsob vrácení platby uvedete v odstoupení do smlouvy, pokud ne, vracíme platbu stejným způsobem jako byla přijata.
Při vrácení platby můžeme odečíst náklady s tímto úkonem spojené (poplatek za poštovní poukázku).
Neneseme vaše náklady spojené s vrácením zboží (poštovné, které zaplatíte za doručení věciček k nám).
Vrátíte-li zboží opotřebené nebo v jiném než bezvadném stavu, můžeme odečíst náklady na uvedení zboží do původního stavu. Nejčastěji se jedná o následující poškození/opotřebení:
Více formalit naleznete v obchodních podmínkách. Ale snad nebudou potřeba:)